Malamalama i le thermocouple ma le saogalemu solenoid valve o ogaumu kesi

- 2021-09-08-

O le junction (ulu) o le thermocouple o loʻo tuʻuina i totonu o le afi vevela maualuga, ma faʻaopoopoina le malosi eletise faʻatupuina i le vili o le valve solenoid saogalemu faʻapipiʻiina i le valve kesi e ala i uaea e lua. O le malosi o le suction e gaosia e le solenoid valve e faʻafefe ai le armature i totonu o le solenoid valve, ina ia tafe atu le kesi i le nozzle e ala i le valve kesi.

Afai o le afi e tape ona o mafuaʻaga mafuaʻaga, o le eletise eletise faia e le thermocouple mou ese pe toeititi mou. O le faʻamamaina o le alatoto solenoid e mou foʻi pe faʻavaivaia foi, o le armature ua faʻasaʻolotoina i lalo o le gaioiga a le tautotogo, o le poloka poloka faʻapipiʻi luga o lona ulu poloka le kesi pu i le kesi alatoto, ma le kesi alatoto ua tapunia.

Ona o le malosi eletise e gaosia e le thermocouple e matua vaivai lava (na o ni nai millivolts) ma o le taimi nei e laʻititi (naʻo le sefulu o milliamps), e faʻatapulaʻa le suction o le solenoid valve coil saogalemu. O le mea lea, i le taimi o le faʻamumu, e tatau ona faʻapipiʻi le paʻu o le valve kesi e tuʻuina atu ai se malosi i fafo i le armature i luga o le itu axial, ina ia mafai ai ona faʻafefe le armature.

O le tulafono fou a le atunuʻu o loʻo faʻapea mai, o le tatalaina o le saogalemu solenoid alatoto o le ‰ ¤ 15s, ae masani ona faʻatonutonuina e tagata gaosi oloa i totonu ole 3 ~ 5S. O le faʻasaʻoloto taimi o le saogalemu solenoid alatoto o loʻo i totonu o le 60 e tusa ai ma le tulaga faʻavaomalo, ae masani ona pulea e le kamupanī i totonu o le 10 ~ 20s.

O loʻo i ai foʻi se mea e taʻua o le "zero second start" masini faʻafefe, lea e masani ona faʻaaogaina se valve solenoid saogalemu ma lua coils, ma o loʻo faʻapipiʻi le coil fou i le taamilosaga tuai. I le taimi o le faʻamumu, o le faʻatuai o le taamilosaga e faʻatupuina ai le taimi nei e taofi ai le valve solenoid i le setete tapuni mo ni nai sekone. I lenei auala, e tusa lava pe tatala vave e le tagata faʻaoga lona lima, o le a le pe le afi. Ma e masani lava ona faalagolago i se isi coil mo le puipuiga saogalemu.

O le faʻatulagaina o le thermocouple e taua foi, ina ia mafai ai ona mumu lelei le afi i le ulu o le thermocouple i le taimi o le mu. A leai, o le thermoelectric EMF na faia e le thermocouple e le lava, o le faʻasusu o le saogalemu solenoid alatoto coil e laititi, ma e le mafai ona mitiia le armature. O le mamao i le va o le ulu thermocouple ma le afi ufiufi e masani 3 ~ 4mm.